diumenge

Can Pantano

Avui hem sortit a dinar a fora, concretament a Can Pantano. Poques vegades faig cap apunt de restaurants però he dinat tan a gust que no me’n puc estar.

Can Pantano és un petit restaurant que hi ha a la C-17- sortida Santa Cecília a Gurb. No m’imaginava que Gurb tingués una extensió tan gran i m’ha sorprès. Per anar al restaurant hem passat per davant de la fàbrica de llet Pascual, i de Chocovic.

Can Pantano dóna la impressió de ser un negoci familiar perquè tenen un tracte proper i professional amb els clients. Fan cuina catalana ben cuidada.

Molt bons els plats que m’he menjat i bona l'atenció i neteja . No sé vosaltres però jo, el que més em diu del que em podré trobar en un restaurant, són les setrilleres. Si les setrilleres no estan enllardades, penso que anirem per bon camí. M’he alegra’t veure que estaven impecables, així com el paper del menú que ens han ofert, pulcrament imprès sense haver passat d’unes mans a les altres (tot hi haver tingut que entrar a dinar al segon torn). Això s'agraeix molt

No sabia quin plat triar perquè la majoria em cridaven l’atenció. Al final m’he descantat per una crema de tomàquet freda, que ha resultat deliciosa i uns filets de porc amb salsa que no he pogut resistir sucar-hi pa i de postres un coulant de xocolata exquisit...
El menú que ha menjat en Narcís ha estat tant deliciós com el meu.

Us el recomanem!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...