dissabte

Na Madrona


El chef i propietari del restaurant Na Madrona va ser aquest dimecres el convidat i professor del taller de cuina setmanal. Dels plats que va preparar en parlaré potser demà, quan hagi preparat els seus exquisits nyoquis. Provaré de fer-los tal com els va ensenyar però, no n’he fet mai i, espero al menys quedar a l’alçada de bona aprenenta.

Avui, de moment, us presento el seu encantador restaurant, situat al vell mig de Caldes de Montbui, del que m’ha agradat l’ambient, l’atenció, la pulcritud i per suposat el deliciós menjar que fan al moment.

Tafanejant pel seu web he vist que, fins i tot fan el tipus de cuina que, com tots sabeu, anomeno cuina delicada i, que el veureu a l’apartat de Na Madrona et mima.

Per dinar m’he decantat per una amanida de dàtils amb formatge i un llenguado a la planxa amb verduretes. Eren tan bones les verdures com el llenguado del que només he deixat l’espina!

De postres m’ha vingut de gust una base de bescuit amb gelat i xocolata calenta però no teniu fotografia perquè han volat de seguida.

Si us perdeu per Caldes o rodalies, us recomano que hi feu parada.


El menú de'n Narcís tan rebó com el meu. De postres hem menjat els mateixos.

Esperem tornar-hi aviat!

No havia penjat les fotografies dels plats perquè m'he oblidat de demanar permís però, en els comentaris la Glòria, m'ha preguntat per elles...

*Prego al restaurant que si les fotografies no són del seu agrat i prefereixen que les retiri m'ho facin saber i les trauré immediatament.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...