dissabte

Conserves dolces i salades



Condensar-vos en un apunt, el taller que ens va preparar dijous la Marina del bloc Tapet de Tapes, a taller de postres  no li faria justícia. Un taller molt professional i sobretot molt didàctic on es va poder participar en la elaboració. 
Triar entre la varietat que ens va presentar, em costa però, jo que sóc llaminera, em quedo sobretot amb la de carbassa i la de carbassó. A casa els va encantar la de pastanaga amb el seu toc d'all que el van anar untant amb la coca que faig fer amb la Thermomix.

A fecebook ja hi vaig penjar les fotos "in situ" perquè no em podia esperar a ensenyar-vos les seves propostes. Algunes de les assistents recordàvem com les àvies o les mares les feien a casa. Va passejar-nos per la historia i els seus origens fins a l'esterilització.
Unes hores molt ben aprofitades, que més d'una ja ha provat de fer.

Us he penjat la de carbassa perquè aneu fent boca. La recepta es propietat de la autora, quan jo faci la meva ja us l'explicaré amb el seu permís.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...