dimecres 18 2017

Pollastre de pagès amb ametlles Marcona


Tinc una boníssima ametlla Marcona de la que vaig fer servir aquestes festes i durant aquests dies estic preparant-t'hi tota mena de delícies.

L'ametlla és un aliment saludable que el tenim molt a l'abast, conté proteïnes, alt contingut en fibra, calci i és rica en vitamina E... Ja fa un temps que l'incloc més a la cuina de casa.

També sabeu que tot i seguir els passos de les instruccions del robot m'agrada fer-hi algun canvi, com avui, que hi he posat ametlles crues en comptes de torrades i he canviat el ketxup per tomàquet natural i el sucre cremat per sucre normal.

Ingredients
2 cuixes de pollastre desossades
1 grapat d'ametlles
1 tomàquet  mitjà
Oli d'oliva verge
Sal i pebre negre al vostre gust
1 culleradeta de farina de blat de moro
1 culleradeta de sucre morè o blanc si el preferiu
30g salsa soja
2-3 gotes de Tabasco

Elaboració
Poseu l'oli al bol de la Thermomix i programeu 6 minuts, 120ºC i velocitat 1 (a fi de que s'escalfi).
Peleu i ratlleu el tomàquet.
Talleu  a tires les cuixes de pollastre i salpebreu. Afegiu al bol amb l'oli i el tomàquet. Sofregiu programant 8 minuts, 120ºC, GIR  a l'esquerra i velocitat cullera.
Afegiu les ametlles, la culleradeta de farina de blat de moro, la culleradeta de sucre i les salses si les hi voleu. En el meu cas com veureu he prescindit d'elles. Remeneu bé amb l'espàtula i programeu  4 minuts, 120ºC, GIR a l'esquerra, velocitat cullera.
Ho hem servit el plat acompanyat de bledes bullides. Boníssim!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...