dilluns 30 2017

Beguda d'ametlles natural


Si bé al mercat hi ha un munt de marques que ofereixen begudes vegetals, em costa trobar-ne al punt de dolçor o no,  que a mi m'agrada. Així que ahir vaig decidir preparar-me-la.
Per provar només n'he preparat 1/2 litre (dos gots complerts), però veien el resultat en continuaré fent. He seguit més o menys les instruccions i la meva experiència a seguir les pautes de fer orxata de xufa.

Ingredients
100g d'ametlles Marcona pelades i remullades des de la nit abans (6-8h)
1/2 litre d'aigua ben freda
2 culleretes de sucre o al vostre punt de dolçor.

Elaboració
Poseu les ametlles al bol del robot junt amb dues culleradetes de sucre. Programeu 2 minuts a velocitat  5 a 10. Quan ja la tingueu triturada, afegiu mig litre d'aigua ben freda, programeu 30 segons velocitat 5.
El suc obtingut s'ha de colar amb un colador de malla molt fina, millor de gasa o com en el meu cas, el de roba que es fa servir per colar cafè.
Guardeu a la nevera si no consumiu al moment i remeneu abans de fer-ho.

La pasta que queda al colador, reserveu-la perquè a la propera recepta us donaré una de les moltes idees de que fer-ne.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...