dimarts 02 2009

Una altra coca al meu aire

Tot i que un dels millor esmorzar és el pa amb tomàquet, sembla que una gran majoria, entre els que m'hi compto, mengem llet amb galetes o cereals al llevar-nos i després a mig matí un entrepà i un cítric .
Al supermercat procuro comprar les galetes que portin pocs additius però...

Aquesta setmana farem un canvi i menjarem coca feta a casa. Una nova coca "al meu aire", com m'agrada anomenar a les meves coques, perquè gairebé mai les faig de la mateixa manera encara que els ingredients principals no variïn.

Avui hi ha:
3 ous
200 de farina
1 sobre de llevat Royal
100 de sucre
Un grapat de pinyons
Un grapat de panses de Corint
Un cullerada de mantega fosa

PD: he de confessar que avui la coca no ha estat a l'alçada.
No ha pujat com sempre, potser perquè vaig batre els ous sencers (sempre primer faig les clares a punt de neu i llavors hi afegeixo els rovells) , o potser també perquè vaig fer servir una batedora nova... Vaja, que el proper cop no ho faré així
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...