diumenge 23 2009

Pollastre de pagès rostit a l'estil tradicional


Tenia convidats i volia fer un rostit tradicional, així que el primer que vaig fer va ser anar a comprar un pollastre de pagès.
Feia molts anys que no en feia, així que li vaig demanar a la meva amiga Carmen que em donés un cop de mà.

Ingredients:
1 pollastre de pagès
2 cebes mitjanes
2 grans d'all
1 tomàquet gros madur
1 fulla de llorer
1 raig d'oli d'oliva
1 grapat de prunes seques
sal
1 copa de brandi

Elaboració:
Saleu i daureu el pollastre amb l'oli a foc fort, llavors abaixeu el foc i a continuació afegiu les cebes amb els grans d'all. Deixeu que es vagi coent a foc lent.

Quan veureu que ja s'està rostint hi afegiu el tomàquet, quan el tomàquet estigui cuit afegiu la copa de brandi, la fulla de llorer i les prunes. Continueu la cocció a foc lent. En aquest punt heu de vigilar que no s'enganxi a la cassola.

M'he oblidat de posar-hi una branqueta de canyella (el proper cop ho faré) hi dóna molt bon gust.

Fet i fet el procés dura 3 hores
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...