diumenge 01 2012

Bacallà exprés



Com ja vaig explicar en un altre apunt, miro de donar una mica més d'utilitat a la meva olla a pressió i vaig veient que em dóna molts bons resultats. Els dissabtes al matí necessito fer dinars ràpids i per això ahir vaig fer-hi aquest plat que va quedar molt bó. Com veureu tampoc he fet gaires fotografies perquè ja teníem una gana!
Ingredients:

3 talls de bacallà dessalats
1 tomàquet madur mitjà
1 porro
3 patates mitjanes
1/2 ceba de Figueres
1 pastanaga mitjana
Sal  i pebre negre
Oli verge d'oliva
1 taceta de llet

Elaboració

Enfarineu els talls de bacallà
Peleu i talleu pel mig les patates
Poseu un raig d'oli d'oliva dins de l'olla exprés quan estigui ben calent marqueu-hi el bacallà tomba i tomba. Retireu i reserveu-lo.

Poseu les verdures netes i tallades al vostre gust  i les patates a l'olla junt amb l'oli que hi teniu. Tapeu l'olla i deixeu-la fer durant 10 minuts (després que comenci a treure vapor, clar).

Tanqueu el foc, desvaporeu seguint les intruccions del fabricant de la vostra olla a pressió

Ara amb l'olla sense tapa acabeu la cocció amb el bacallà que heu reservat .
Prepareu una maionesa amb llet, oli i sal
Poseu les patates, les verdures i el bacallà en una safata de forn. Pinteu amb la maionesa de llet i gratineu al vostre gust.
Serviu calent
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...