dimecres 06 2013

Patates al forn




Amb la pluja picant els vidres m'he encantat a l'hora de fer el dinar. Si estic a casa m'agrada mirar el programa de Karlos Arguiñano, que avui ha fet unes patates al forn que acompanyaven un exquisit bacallà. Francament m'han semblat boníssimes.  

Us presento la meva versió vídua i reduïda perquè m'ha vingut de gust fer-les amanides amb un bon raig d'oli verge d'oliva i un polsim de sal i, sobretot, perquè no tenia bacallà!!

A vegades la senzillesa la tenim tan a l'abast que no hi pensem, aquest és un dels motius pels que m'agrada tant Arguiñano.

Ingredients per a dues persones
4 patates mitjanes
Oli d'oliva verge
Sal

Elaboració
Preescalfeu el forn a 180ºC
Renteu molt bé les patates amb pell.
Talleu en quatre parts llargues (com veureu a la fotografia)
Poseu els trossos en una safata de forn i enforneu durant 20-25 minuts (abans de retirar-les proveu de punxar-les amb un escuradents)
Serviu calent i amanit amb un bon raig d'oli d'oliva i un polsim de sal per a sobre.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...