dimecres 06 2012

Pastís de pinya natural



M'ha vingut de gust fer un clàssic que portés poca feina. Encara vaig a mínims.
Pel pastís d'avui he anat primer a visitar el bloc de la Cristina Bufet de postres perquè recordava que ella n'havia fet un. He preparat tots els ingredients que ella recomana, però quan ja ho tenia gairebé tot preparat,  m'he adonat que les magdalenes d'ahir se'm van menjar tota la farina de blat.  
Primer he fet un: Oh!!! Però després he recordat que tenia farina d'arròs, així que he tirat el pastís endavant. Encara hi ha dues petites puntualitzacions més, perquè el meu motlle és de 25cm i la meva pinya natural. Ah! I no tenia cireres...

Ingredients
4 rodanxes de pinya natural
4 clares d'ou
125g de sucre blanc
150g de farina d'arròs
1/2 sobre de llevat
50g de mantega
Ratlladura de llimona
Sucre morè per cobrir el fons del motlle

Elaboració
Preescalfeu el forn a 180ºC
Unteu el motlle amb mantega, enfarineu-lo i espolseu sucre morè pel fons abans de posar-hi les rodanxes de pinya a sobre.
Barregeu la farina amb el llevat
Foneu la mantega. Reserveu
Munteu les clares i a mig muntar afegiu el sucre, la farina i per últim la mantega fosa. Feu tot molt a poc a poc anant de dalt a baix perquè no baixi la massa. Quan ho tingueu tot homogeni ja podeu tirar-ho al motlle.
Forn de 25-30 minuts, com sempre segons el vostre forn.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...