dissabte 26 2011

Pastís de mató casolà

Fa uns dies quan la Mercè del bloc Cuina per llaminers, va presentar un preciós pastis de mató ja en vaig quedar enamorada.

Actualment, estic fent plats i combinacions amb mató casolà i vaig pensar que era un bon repte provar de fer el pastís de la Mercè.

Com veureu, a la seva recepta hi he fet alguns canvis: un perquè no tenia la matèria prima suficient (he tingut que ajustar o canviar algun ingredient), un altre, perquè hi he afegit panses de Corint que m’agraden molt.




Ingredients:
Mató casolà fet amb un litre i mig de llet aquest cop (per veure com el faig premeu aquí)

300 gr de mató
2 ous
56 gr de sucre
80 gr de farina
¼ de litre de llet sencera
30 gr de mantega tova (pomada)
Ratlladura de llimona

Elaboració
Prepareu un motlle enfarinat (primer l’unteu amb oli o mantega i l’empolvoreu amb farina)

Preescalfeu el forn a 180ºC

Barregeu primer el sucre amb els ous fins que us quedi una pasta (amb la batedora tal com recomana la Mercè). Llavors afegiu la farina, la llet, la mantega i per últim la ratlladura de llimona.
Distribuïu dins el motlle i abans d’enfornar tireu les panses per a sobre (jo ho he fet abans i m’han quedat mal col·locades)
El proper crec que hi afegiré una mica més de sucre

45 minuts i llest! Però ja sabeu cada forn... va a la seva.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...