dijous 17 2013

Donar nou sabor i nova imatge al menjar del dia abans




No vaig calcular bé les racions quan vaig fer arròs i fideus amb el brou de l'escudella i me'n va quedar. Ja sabeu que passa en aquests casos; la pasta i l'arròs es beuen tot el brou i queda com una massa. 
Em vaig engrescar pensant amb que el convertiria.
Aquí us deixo la meva proposta.
Ingredients
1 tall de cansalada viada
2 racions d'arròs i fideus bullits
1 ceba
1 tomàquet
Una mica de formatge ratllat tipus Emmental
Un polsim de curri
1 gra d'all
Sal i pebre
Oli d'oliva verge
Elaboració
Talleu a trossos la cansalada viada
Poseu un rajolinet d'oli dins d'una paella calenta i afegiu la cansalada viada fins deixar-la torradeta al vostre gust.
Lamineu l'all i ratlleu el tomàquet i la ceba. Sofregiu tot, però vigilant que no es cremi l'all.
Un cop cuit el sofregit, afegiu l'arròs i fideus. Salpebreu, tireu el curri i aneu remenant. Abans de treure'l del foc afegiu el formatge ratllat i seguiu remenant perquè quedi tot ben barrejat. Veureu com fins i tot s'enrosseix una mica.

Serviu calent. Riquíssim!!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...