diumenge 30 2011

Temporada de bolets

(fotografia propietat del web Gencat.cat)

Divendres al vespre, a la Seu-taller de l’Associació Jardí de Santa Susanna, varem assistir a una interessant xerrada sobre bolets a càrrec de  Joan Duran (jardiner i estudiós de la micologia) i Joan Dalmau (cuiner).

Va ser molt i molt interessant, tant pel vessant del coneixement de les espècies, com pel culinari que, va anar a càrrec del cuiner Joan Dalmau.
En el torn de precs i preguntes van dissipar mites i creences moltes vegades errònies. A mi sobretot, el que em va quedar ben clar va ser que, bolet que no conegui, ni el col·locaré al cistell.

Els consells de com cuinar-los, me’ls he ben gravat i espero posar-los en pràctica ben aviat!

Volia fer-vos un reportatge fotogràfic però les fotografies que vaig fer, no em van quedar com a mi m'agraden. Espero que el proper any tornin a repetir aquesta informació, perquè em queda molt per aprendre.

Per a més informació sobre els bolets, us deixo un enllaç d'aquí
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...